Pomoc

Proszę wziąć pod uwagę, że:
W przeciwieństwie do innych firm, w KopertyPolska.pl żaden produkt nie wymaga minimalnej ilości zakupu, ponieważ istnieje możliwość nabycia pojedynczych sztuk dowolnego produktu, które posiadamy w magazynie.

W przypadku chęci zamówienia produktów niestandardowych lub produktów o wymiarach specjalnych dostosowanych do klienta nasz Dział Obsługi Klienta poinformuje Cię o minimalnym zamówieniu.

  • Gdzie znajduje się siedziba firmy?
  • Nasze zakłady znajdują się przy ulicy Avinyonet 6, w Vilafranca del Penedés (Hiszpania).
  • Skąd jest wysyłane moje zamówienie?
  • W większości przypadków z naszych zakładów w Hiszpanii, o ile mamy wystarczającą ilość produktów, aby zrealizować zamówienie. W przypadku zapotrzebowania na większa ilość produktów kontaktujemy się z klientem w celu wskazania, że zamówienie dotrze z magazynów od naszych dostawców spoza Hiszpanii.
  • Czy posiadacie sklep stacjonarny?
  • Jesteśmy sklepem internetowym i staramy się jak najdokładniej pokazać i opisać cały nasz katalog. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące koloru lub wymiarów naszego produktu, nie wahaj się skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta
  • Za pomocą jakich metod płatności można zrealizować zamówienie?
  • Akceptujemy płatności kartą kredytową i debetową (Visa, MasterCard, American Express) i Paypal. W przypadku przelewu bankowego należy pamiętać, że przelew nie dotrze od razu, w tej sytuacji musimy poczekać, aż kwota wpłynie na nasze konto, wówczas wysyłamy zamówienie.
  • Jak dokładne są zdjęcia produktu na waszej stronie internetowej?
  • Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia produktu były jak najbardziej wiarygodne i aktualne. Wychodzimy z założenia, że nie zawsze jest możliwe pokazanie zdjęcia z dokładnym odcieniem koloru produktu. W ten sam sposób klapka lub inne detale produktu mogą się różnić w zależności od naszych dostawców, ale staramy się unikać tego typu sytuacji.