Składanie zamówień i zwrot towaru

  • Jak mogę złożyć zamówienie?
  • Najprostszy sposób złożenia zamówienia i opłacenia go to skorzystanie z naszego sklepu internetowego.
  • Skąd wiem, że koperta ma właściwy rozmiar na moją kartkę pocztową?
  • Ogólnie rzecz biorąc koperta powinna być o 10 mm większa niż to, co do niej wkładasz. Oferujemy próbki naszych produktów, jeśli chcesz sprawdzić rozmiar lub kolor jeszcze przed złożeniem zamówienia.
  • Możecie mi doradzić w wyborze właściwej koperty?
  • Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu wolisz złożyć zamówienie przez telefon, zadzwoń do nas a chętnie Ci pomożemy. Proszę kontaktować się z nami telefonicznie w godzinach od 8:30 - 17:30 od poniedziałku do piątku.
  • Istnieje jakaś minimalna ilość do zamówienia?
  • Możesz kupić tylko jeden artykuł albo ile tylko chcesz! Im więcej kupisz, tym większy będzie Twój rabat.
  • Czy mogę otrzymać rabat, jeśli zamówię większą ilość?
  • Standardowe rabaty wynoszą od 10% do 60% i obowiązują przy zamówieniu powyżej 50 sztuk jednego konkretnego produktu. Inne rabaty i promocje są stale dostępne online.
  • Co w przypadku jeśli chcę zwrócić zakupiony towar?
  • owar możesz zwrócić z dowolnego powodu do 14 dni od jego odebrania, a my dokonamy zwrotu pieniędzy, o ile towar nie jest zadrukowany, uszkodzony lub używany.
  • Jakie dokładne są informacje o dostępności produktów na waszej stronie internetowej?
  • Staramy się zapewnić, aby nasza strona internetowa podawała realny stan naszych magazynów, ale niektóre produkty wyprzedają się bardzo szybko i z tego powodu nie gwarantujemy dostępności po złożeniu zamówienia. W każdym wypadku dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować Twoje zamówienie, a jeśli nie jest to możliwe, poinformujemy Cię natychmiast, kiedy będzie to możliwe. Aby uniknąć rozczarowania, możesz skontaktować się z nami w celu weryfikacji dostępności, ewentualnie rezerwacji zapasów, jeśli interesuje Cię duża ilość.